Don't Worry! Everything is Going To Be Amazing

     I never want to be somebody. I just have someone who give me inspiration. I know that I never alone in this universe. I know it!! Actually, the story begin when I met you. You came wear black shirt, black jeans and you always smile to everyone who met you. Thats my first meet. In that time, I know, I don't wanna closer. Because, ya gitu deh!! I'm a girl you know!! Yaudahlayah, to be continued. 
   Lahhh, Why I tell a story like this? hahhaha, maklum kebawa suasana malam ini. Apa kangen mantan? halah! udah kelaut. He is my past. You're my future, #eaaaa Percaya kan sama aku? Tonight intinya dirumah ajah karena hujan dengan angin. itu hanya alasan sebenarnya. Biar ngga kelihatan ngenes banget. hahhaha, please don't laugh!!
  Gue punya mimpi. mimpi gue kadang berubah-ubah seiring berjalannya waktu dan bergantinya era. Actually not always change. But I just want to accomplish it. Everything! Anything! Yang gue tahu, setiap effort dan hardwork yang gue lakukan pasti Tuhan melihatnya. pasti Tuhan dan Alam semesta kasih feedback ke gue. I believe it! Itu sebabnya gue bilang 
    "Don't Worry! Everything is Going To Be Amazing"

Amy Baidi

My name is Ummi Santria, I'm full time teacher and part time blogger who lived in Yogyakarta. I try to stay close to what keeps I feeling alive

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Thanks for stopping by